Deputy Commercial TeamLeader - BUSINESS OPPORTUNITIES
You care about making a positive impact in the world. You understand greatness requires thinking differently. An inclusive and accepting work environment is important to you.
A job at IKEA is...
e motivato ad entrare in una realtà leader nelle ricerche di mercato e sondaggi di opinioni.
Come Supervisor CATI, sarai responsabile della supervisione quotidiana di un team di intervistatori CATI, garantendo che questi svolgano sondaggi telefonici di alta...
CompuGroup Medical SE & Co. KGaA-Molfetta, 24 km da Bari
customer and service focus, conscientious and reliable, adaptability, ability to work in a team, commitment, willingness to learn
Additional Requirements:
• Additional language like French, Spanish or German would be appreciated
• VOIP Knowledge (Cisco...
il nostro cliente ci ha incaricato di selezionare il seguente profilo professionale: CustomerService Rapresentative I/D/F/E. Mansioni: - Gestire le richieste dei clienti in modo professionale ed efficiente attraverso diversi canali di comunicazione.
- Fornire...
Teleperformance is a worldwide leader in customer experience management and contact centre business process outsourcing. Our company employs around 420.000 people working in over 265 dialects and languages' in 88 countries' operating across...
eseguite secondo le tempistiche e le specifiche richieste dei clienti Requisiti:
• Esperienza pregressa in un ruolo simile (Sales Support, CustomerService, Logistica)
• Conoscenza del sistema SAP o di altri sistemi ERP
• Ottime capacit comunicative...
Adeptly navigating complex customer landscapes' including leadership changes' restructuring' shifting priorities' and platform re-evaluations' while maintaining strategic relationships with key decision-makers to keep Boomi aligned with long-term goals...
di vendita nell'aggiornamento e nella compilazione di report promozionali 1. Forte interazione con i dipartimenti di CustomerService, Marketing e Finanza che garantisce uno scambio ottimale di informazioni tra clienti e azienda 2.
Monitoraggio...