Job Title: Customer Service Representative (Italian-speaking) - On-site NW02 Job Description Experience the power of a game-changing career Are you looking for what's next? We're a global technology and services leader that powers the brands of the...
could be what you have been waiting for. Their leadershipteam understands you must take care of your people before you take care of your customers. That is why they offer 100% full-coverage medical, dental, and vision for not only each employee, but...
Please note that the position is based in Sofia, Bulgaria and we will help you to relocate Are you ready to take the next step in your career? If your answer is YES – then here is a role for you – join the leader in the CX (Customer Experience...
/Unsupervised/Deep learning methods.
9. Full proficiency in both Italian and English.
On a personal level, you are autonomous, customer centric, and a team player. Excellent communication and presentation skills, with a demonstrated ability to lead...
Sono previsti inoltre viaggi sul territorio nazionale e Internazionale, per accrescere le competenze inerenti al CustomerCare e al Direct Marketing.
Si richiede:
• Buona padronanza della lingua italiana;
• Capacità di Team working e Leadership;
• Problem...
Customer Experience (CX) fa parte del team Global Marketing & CustomerCare che ha la missione di fornire approfondimenti e raccomandazioni per migliorare le esperienze dei clienti e rendere l’organizzazione veramente incentrata sul cliente.
Sotto...
industriale, una vasta gamma di prodotti e una presenza globale, ricerca un/una:
CUSTOMER EXPERIENCE INTERN
Lo stagista Customer Experience (CX) fa parte del team Global Marketing & CustomerCare che ha la missione di fornire approfondimenti...
a plus.
Skills:
• Experienced teamleader with strong interpersonal, negotiation, and communication skills to drive organizational change and customercare.
• Proficient in defining problems, eliminating root causes, and creating supply chain solutions...
In Würth Italia sappiamo che ci vuole coraggio per cambiare le regole del gioco, e il nostro obiettivo è di mettere l’innovazione al servizio dei nostri clienti offrendo una customer experience sempre più all’avanguardia.
Pensi di avere l’audacia...
con i colleghi del TeamCustomer Success per garantire un’esperienza cliente impeccabile, anche dopo la vendita.
Cosa ti offriamo:
• Total compensation fino a € 50000 (fisso + variabile). Il variabile dipende solo da te: più vendi, più guadagni …what else...
supply chain management is what we do, and at the heart of Expeditors you will find professionalism, leadership, and a friendly environment, all of which foster an innovative, customer service-based approach to logistics. Expeditors is a global logistics...
to dive into the heart of a company that's not only scaling rapidly but also tackling the Black Market and making a real difference. Who We Are At Batgroup' our mission is clear: to become the global leader in well-being at home. We're a team of over...
experiences to our customers. - Customer Success: Improve our client's retention by solving problems relating to agent absences' handling different kind of complaints with care and cleverness' insuring a 5* service' and gathering feedback on our performances...
Scopri le nuove offerte di lavoro prima degli altri!
Iscriviti ora e ricevi le ultime offerte di lavoro per: Team Leader Customer Care a Torino
Servizio gratuito. Potrai disattivare il servizio in qualunque momento
Ricevi le offerte via email!
Ricevi notifiche via email con le ultime offerte di lavoro per: Team Leader Customer Care a Torino
oppure
Servizio gratuito. Potrai disattivare il servizio in qualunque momento
Cerchi un lavoro migliore?Iscriviti per proseguire
Ricevi gratis e in esclusiva le nuove offerte di lavoro!
oppure
667.409 persone stanno già ricevendo le nuove offerte!
Ricevi più offerte!
Inserisci gli altri lavori che ti interessano
Cosa
Dove
Controlla la tua email!
Per cominciare a ricevere le offerte di lavoro clicca subito sul link nell'email che ti abbiamo inviato all'indirizzo:
Se non trovi l'email, controlla la casella spam/posta indesiderata Aggiungi l'indirizzo jobemail@jobbydoo.it all'elenco dei tuoi contatti per avere la certezza di ricevere tutte le offerte
Email già registrata
Abbiamo inviato una email a
Clicca su una delle offerte contenute nella email per riattivare il servizio e aggiornare le tue preferenze