and maintaining effective communication with guests and staff.
Qualifications
• Office Administration skills
• Customer Satisfaction and Customer Service expertise
• Front Office management experience
• Strong communication skills
• Ability to work well under...
successful candidate will be responsible for managing all aspects of accounts receivable, ensuring timely and accurate invoicing, payment processing, and customer account management. This role requires strong communication skills and the ability to work...
Organizational skills: inventory management, supply ordering, and maintaining hygiene and safety standards
• Communication skills: effective verbal communication, teamwork, and collaboration with staff
• Relevant qualifications: Culinary degree or equivalent...
and enhance the property’s luxury brand identity through impeccable service and presentation.
13. Work with marketing teams to ensure cohesive guest communication and promotional strategies.
14. Develop and implement strategic goals in collaboration with the...
and maintaining effective communication with guests and staff.
Qualifications
• Office Administration skills
• Customer Satisfaction and Customer Service expertise
• Front Office management experience
• Strong communication skills
• Ability to work well under...
necessarie per una futura carriera nel management F&B.
Requisiti
• Passione per il settore Food & Beverage e il settore alberghiero.
• Ottime capacità di comunicazione e interpersonali.
• Proattività e capacità di lavorare in un ambiente dinamico e sotto...
and maintaining effective communication with guests and staff.
Qualifications
• Office Administration skills
• Customer Satisfaction and Customer Service expertise
• Front Office management experience
• Strong communication skills
• Ability to work well under...
3. Plans, organizes, and coordinates employee development and training events, including ordering necessary supplies
4. Maintains internal communication channels such as newsletters, bulletin boards, and social media updates to keep employees...
esperienza precedente nel settore dei servizi ai clienti o nell'industria dei trasporti, abilità di comunicazione e interazione con i clienti, buone doti organizzative, ottima capacità a lavorare in team e con il pubblico, necessario buona conoscenza...
Master in ambito Sanitario e del Management
• Esperienza di 10 anni nel ruolo di Business Developer / Area Manager, preferibilmente nel settore sanitario o in ambiti correlati
Competenze:
• Eccellenti capacità relazionali e di comunicazione, con abilità...
di problem solving
• Eccellente leadership e ottima capacità di pianificazione, di organizzazione e di comunicazione
• Esperienza nel ruolo per almeno due anni consecutivi in hotel 5*
• Conoscenza approfondita del servizio di ristorazione e delle tecniche...
del cliente come priorità.
• Approccio piacevole, comunicazione efficace, ascolto attivo, persuasività, leadership.
• Capacità di ingaggio e coordinamento di team commerciali.
• Inserimento in un ruolo centrale in un’azienda di valore, giovane, innovativa...
di interagire con i clienti in modo professionale e cortese
• Voglia di mettersi in gioco e di crescere professionalmente
• Conoscenza base dell'inglese per la comunicazione con clienti internazionali
• Residenza attuale in Sardegna Nord (verranno presi...
equivalent.
3. Experience in Hospitality/Luxury hotels preferred.
4. Excellent communication skills in Italian and English (French advantageous).
5. Effective organization, communication, and presentation skills.
At Belmond, we pride ourselves on fostering...