Posizione : Project Manager – Arredamento Nautico
Azienda : AGAP2 Italia
Sede di lavoro : Viareggio (LU)
Chi siamo
AGAP2 Italia è una società di consulenza ingegneristica e IT che affianca i principali player industriali nella realizzazione...
gratuiti di telemedicina e supporto psicologico; - Mobilità e opportunità internazionali, compresa la possibilità di lavorare dall’estero fino a 20 giorni senza essere in trasferta;
Scopri il Digital Finance Transformation:
Avrai l’opportunità gestire...
exceptional customer service and support on implementation.
• Develop and maintain relationships with clients, interact with the client project team regarding task status, and represent the company via formal and informal client contact.
• Configure, customize...
dei processi retail e corporate (vendite, magazzino, finance, CRM, etc.).Raccogliere e analizzare i requisiti funzionali delle diverse aree aziendali.Collaborare con partner tecnologici per la manutenzione evolutiva e correttiva delle applicazioni.Supportare...
information on our projects.
Position: Local Companies, Institutions, Organisations, etc., or Private Consultants
Location: Inside and outside EU-27
The relevant sectors for this project are the following:
• Macroeconomic analysis
• Public finance...
information on our projects.
Position: Local Companies, Institutions, Organisations, etc., or Private Consultants
Location: Inside and outside EU-27
The relevant sectors for this project are the following:
Macroeconomic analysis
Public finance management...
customer service and support on implementation.Develop and maintain relationships with clients, interact with the client project team regarding task status, and represent the company via formal and informal client contact.Configure, customize, and test...
di sistemi di sicurezza per il settore industriale, un profilo professionale da inserire all'interno dell'area Operations con il seguente incarico:
RESPONSABILE DI CANTIERE | ANTINCENDIO
La risorsa individuata, riportando al Project Manager...
a Business Analyst within the Finance & Administrations department reporting directly to the F&A Director.
Key Responsibilities:
• Define and monitor key business metrics to devise improvement plans.
• Manage and develop BI projects by coordinating with...
Phoenix Group opera dal 2008 come polo di consulenza manageriale, corporate finance e servizi tecnologici e operativi per lo sviluppo del business e l’ottimizzazione di processi e progetti di banche, assicurazioni, operatori dei pagamenti e imprese...
in Procurement, Supply Chain, Business Administration, Engineering, Operations, or Finance or equivalent.
2. Relevant sourcing experience.
3. Previous management experience.
4. Motivation to learn, develop and perform in a fast-paced environment.
5. Proven...