professionale.
Completano il profilo, il possesso del Diploma di maturità, e la buona dimestichezza con il PC ed il pacchetto Office.
Offriamo un contratto iniziale a tempo determinato Ccnl Commercio, in un ambiente di lavoro altamente sfidante. Possibilità...
Job Description - Underwriting Assistant P&C, Construction
Job Number: 14003038R1D20240730
DISCOVER your opportunity
AXA XL is the P&C and Specialty Risk division of AXA, specialized in managing complex industrial risks. We offer insurance...
residenza del candidato vicino alla sede aziendale, essendo i cantieri dislocati in tutto il territorio nazionale/estero
Ottima conoscenza pacchetto Office, Project, Autocad 2D/3D, Revit
Conoscenza lingua inglese B1
Le principali attività...
email of the department
Your Profile
• BE YOURSELF– Be authentic and yourself
• Accounting diploma and/or Economics degree
• 2-years working experience in a similar role
• Advanced knowledge of Office – especially Excel
• Very good command of...
Mediterranean Sea. The TELUS Tower office offers numerous benefits for its` employees, such as top location, personal gym, relax and gaming areas. ?re you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge?
We are looking for an...
in coordinating large-scale events
• Familiarity with Sales software, in particular to create operational function sheets
• Excellent knowledge of English and Italian languages
• Ability to work under strict deadlines
• Microsoft Office literate
We look...
Italian Responsibilities: - Assisting passengers' supporting them with travel difficulties and providing information via incoming calls/chat/e-mails on the following topics: baggage' booking tickets' rescheduling flights - Handling complaints Requirements...
organizational skills as well as high-level customer care.
Responsibilities:
1. Supporting and assisting with the entire project cycle, including project setup, coordination with the client, matching and coordination of translators and other linguists...
customer with the right proof of insurance
• Modifying payment details
• Managing policy signatures
• Assisting the sales team with upsells and renewals
• Serving as a day-to-day contact for assigned accounts' building trust and maintaining excellent...
with MySQL and Javascript' an working in a second line type of roles assisting customers and colleagues with technical expertise. Besides this' any experiencein VoIP/SIP protocol or with telecommunications and networking would be advantageous.
Other...
support and one
-to-one sessions
• Assisting with the opening of client accounts' amending and maintaining client records so the company's records are accurate.
• Dealing with complaints of a varying nature promptly and effectively
• Help and support...
Scopri le nuove offerte di lavoro prima degli altri!
Iscriviti ora e ricevi le ultime offerte di lavoro per: Office Assistant in Provincia di Lodi
Servizio gratuito. Potrai disattivare il servizio in qualunque momento
Ricevi le offerte via email!
Ricevi notifiche via email con le ultime offerte di lavoro per: Office Assistant in Provincia di Lodi
oppure
Servizio gratuito. Potrai disattivare il servizio in qualunque momento
Cerchi un lavoro migliore?Iscriviti per proseguire
Office Assistant in Provincia di Lodi
Ricevi gratis e in esclusiva le nuove offerte di lavoro!
oppure
660.017 persone stanno già ricevendo le nuove offerte!
Ricevi più offerte!
Inserisci gli altri lavori che ti interessano
Cosa
Dove
Controlla la tua email!
Per cominciare a ricevere le offerte di lavoro clicca subito sul link nell'email che ti abbiamo inviato all'indirizzo:
Se non trovi l'email, controlla la casella spam/posta indesiderata Aggiungi l'indirizzo jobemail@jobbydoo.it all'elenco dei tuoi contatti per avere la certezza di ricevere tutte le offerte
Email già registrata
Abbiamo inviato una email a
Clicca su una delle offerte contenute nella email per riattivare il servizio e aggiornare le tue preferenze