internal policies and regulations.
• Manage eventplanning and represent the company as required.
• Assist the director with projects and initiatives, completing assigned tasks.
• Monitor activities assigned to other staff members if required.
• Plan...
for the planning and execution of our exhibitions and trade shows. This role is essential to ensuring smooth event operations, managing logistics, and coordinating with various internal teams to deliver high-quality exhibitions that reinforce our brand...
si rivolge principalmente alle aziende italiane che comunicano nel nostro Paese o partono dall’Italia alla conquista dei mercati globali con un approccio integrato, che incorpora diverse competenze e servizi. Dalla creatività al media planning, dagli eventi...
In Job S.p.A. - Career Center di Verona seleziona
ADDETTO/A ASSISTENTE ALLA DIREZIONE CON COMPETENZE IN COMUNICAZIONE E MARKETING
per realtà operante nell' Ambito Organizzazione Eventi
Ricerchiamo una figura altamente organizzata...
con l'Area Manager e con la Sede Centrale (in particolare con i “Visual di Sede” e gli “Stock Planner”). Cosa si offre: Inquadramento di 3 livello CCNL commercio Data inizio prevista: 05/05/2025 Categoria Professionale: Moda / Spettacolo / Eventi Citt : Affi...
delle location per eventi di banqueting, assicurandosi che tutto sia conforme alle esigenze aziendali.
• Supervisione dei servizi esterni: gestione analitica dei singoli eventi e del planning settimanale.
• Controllo di gestione dell'ufficio commerciale...
and event taking place in the hotel.Process all cashiering transactions in accordance with Front Office standards, responsible for float and ensuring all accounting procedures are adhered to.Monitoring room availability, ensuring an optimized room allocation...
customer P&, L Budget/forecast activities: - In cooperation with finance team DACH produces financial forecasts in accordance with group requirements: assist in preparation of planning, collect data. - develop analyses of variances against forecast...