Job Title: Ryanair CustomerSupport with Italian - work from Katowice Job Description Ryanair is Europe's most popular airline' with up to 142 million annual passengers' operating more than 2'400 flights a day and connecting 37 countries using...
Customer Experience, you will be at the forefront of our efforts to deliver unparalleled customer satisfaction and retention, particularly within the high-stakes environment of online paid advertising. Your mission is to support, engage, and retain pro...
Please note that the position is based in Sofia, Bulgaria and we will help you to relocate. As a CustomerSupport Analyst in a Fintech Account with Danish, Norwegian, Finnish, OR Swedish &, English you will be a part of a great team...
Maintenance (PHM: Prognostics & Health Management), and shall take care of all the aspects to support the Services Readiness in the design of the Equipment.
Organisation Reporting
Job will be based in ISR Italy or customer site where the maintenance is...
delle segnalazioni inconvenienti Gestione della documentazione del CustomerSupport &, Service/Training Gestione e aggiornamento Maintenance Manual Importante la Conoscenza delle normative: S-1000D (International specification for technical publications utilizing...
everyone belongs and is inspired to do their best work.
As a Manager at an Apple Store, you lead, coach, and develop a team who delivers exceptional customer experiences. You prioritize actively participating in customer interactions with team members...
Manpower Business Professional, ricerca e seleziona un profilo di Addetto/a Customer Care/Back Office Commerciale con conoscenza Fluente della lingua Inglese DESCRIZIONE: L’ATTIVITA’ prevede che la risorsa selezionata supporti l’Ufficio...
customer solution, either at System level or at Subsystem level.
• Support the PrEM in the Bill of Materials (BOM) preparation, including equipment codification request (CLAMP) and quantities.
• Manage all documents from the customer project to carry out...
desire to utilize these products.
What you can expect:
• The role will require travel within a territory and coverage of an assigned customer base.
• You will provide product technical support and clinical expertise in procedures and customer meetings...
DESCRIZIONE MANSIONE
• Gestire le chiamate in entrata e in uscita, fornendo supporto ai clienti.
• Rispondere a richieste di informazioni, assistenza e risolvere problematiche.
• Gestire e aggiornare le informazioni nel sistema aziendale.
• Mantenere elevati...
sia on line &, off line Gestione e coordinamento dei rapporti con i fornitori Monitoraggio delle tempistiche Implementazione di nuovi progetti in ambito comunicazione Supporto in attivit di segreteria e pianificazione Supporto in attivit di customer care...
DESCRIZIONE MANSIONE Gestire le chiamate in entrata e in uscita, fornendo supporto ai clienti. Rispondere a richieste di informazioni, assistenza e risolvere problematiche. Gestire e aggiornare le informazioni nel sistema aziendale. Mantenere elevati standard...
Covisian S.p.A. è gruppo internazionale, tra i principali player di mercato, presente in 7 paesi diversi con 38 sedi dislocate sul territorio. Siamo leader nel customer management e offriamo una linea omnicanale di servizi per l’intero ciclo di vita...
efficiency in terms of revenues, profit (costs), and processes.
Continuously review and adapt the business priorities in relation to market needs, customer requirements, regulatory requirements, competition, and own business objectives.
Build strong...
Scopri le nuove offerte di lavoro prima degli altri!
Iscriviti ora e ricevi le ultime offerte di lavoro per: Customer Support a Caserta
Servizio gratuito. Potrai disattivare il servizio in qualunque momento
1234
Ricevi le offerte via email!
Ricevi notifiche via email con le ultime offerte di lavoro per: Customer Support a Caserta
oppure
Servizio gratuito. Potrai disattivare il servizio in qualunque momento
Cerchi un lavoro migliore?Iscriviti per proseguire
Ricevi gratis e in esclusiva le nuove offerte di lavoro!
oppure
667.394 persone stanno già ricevendo le nuove offerte!
Ricevi più offerte!
Inserisci gli altri lavori che ti interessano
Cosa
Dove
Controlla la tua email!
Per cominciare a ricevere le offerte di lavoro clicca subito sul link nell'email che ti abbiamo inviato all'indirizzo:
Se non trovi l'email, controlla la casella spam/posta indesiderata Aggiungi l'indirizzo jobemail@jobbydoo.it all'elenco dei tuoi contatti per avere la certezza di ricevere tutte le offerte
Email già registrata
Abbiamo inviato una email a
Clicca su una delle offerte contenute nella email per riattivare il servizio e aggiornare le tue preferenze