Full Remote Opportunity
• Role: Live Operations Manager (Head of CustomerSupport)
• Industry: Sport Analytics & Betting – previous experience in the industry is a strong plus
• Budget: 45K
• Language: Fluent English required
A dynamic and forward...
Adecco Italia S.p.A, Logistica&Business, per azienda leader di mercato nel settore trasporti e logistica, ricerca:
Customer Experience Advisor (sales & OPS support)
La risorsa si occuperà di:
Gestire i contratti dei clienti e gli aggiornamenti...
environment. Apply Now! Check Average Salaries Survival Guide Users of the Product 7'000'000 Company Growth 60% Year over year Company Maturity Profitable See more jobs videos What you will do: As a CustomerSupport Analyst' with a positive attitude...
cliente leader nel settore delle scommesse e dei giochi in Italia ricerchiamo un:
ADDETTO CUSTOMER SERVICE
Si offre : assunzione diretta con contratto a tempo determinato finalizzato alla stabilizzazione. RAL in base all'expertise del candidato. Range...
in response to customer inquiries, following established company policies and procedures.
• Assist with general questions, product or service information, and basic technical support.
• Respond to incoming customer requests and accurately document relevant...
Randstad Italia SpA, specialty HOpportunities, per azienda specializzata nel noleggio di mezzi per il sollevamento aereo, è alla ricerca di
Addetto Customer Service - appartenente alle Categorie Protette L.68/99.
Si offre : contratto diretto...
Cyber services
• IT
• CustomerSupport
Requisiti obbligatori
• Appartenenza alle categorie protette (art.1)
• Laurea triennale o magistrale in discipline STEM
• Esperienza lavorativa di almeno 1 anno in contesti tecnologici
• Curiosità verso tematiche...
e logistici, parte di DHL Group, è stata riconosciuta, per il quarto anno consecutivo, come il miglior ambiente di lavoro in Europa secondo Great Place to Work
CUSTOMS ADVISOR- ADDETTO E/O ADDETTA CUSTOMER SERVICE
Chi ricerchiamo?
La risorsa entrerà a far...
maintaining our company standards and motivating your team to excel.
Sales:
• Train your team members to provide strong customersupport—teach them the best sales techniques and make sure they’re familiar with all product features;
• Provide customers with...
On behalf of an esteemed customer, luxury brand, We are recruiting the following profile, to join their Team in Fiumicino:
TEAM MANAGER/ HIGH LUXURY BRAND / FIUMICINO
Responsibilities:
• Support the management team in the conduction of the Store...
in attività di troubleshooting e assistenza post-vendita (customer care).
Principali Responsabilità:
• Gestione e configurazione di sistemi operativi Windows Server e Linux.
• Amministrazione e ottimizzazione di reti LAN/Ethernet, inclusa la risoluzione...
provide outstanding customer service to our special client.
What We Offer
• The opportunity to work for an iconic and unique luxury brand
• Exciting career opportunities
• Very competitive benefits package
• An environment where you can bring your whole...
Job Description Change the world. Love your job. Are you passionate about helping people and solving problems? Do you thrive in a dynamic environment where no two days are the same? Join our CustomerSupport Center team and become an integral part...
Cyber services
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Requisiti obbligatori
• Appartenenza alle categorie protette (art.1)
• Laurea triennale o magistrale in discipline STEM
• Esperienza lavorativa di almeno 1 anno in contesti tecnologici
• Curiosità verso tematiche...
Within the Bulgari Human Resources Organization Department in Rome , we are seeking a motivated, enthusiastic, customer-oriented, and open-minded intern for the Organization Analyst role .
The candidate will report to the Agile Organization Design...