Territory Manager at ORMCO - Tuscany/Umbria area Italy
Apply locations Italy, Toscana, Firenze
Time type: Full time
Posted on: Posted 30+ Days Ago
Job requisition id: R5021481
Job Description:
PURPOSE
The person will be supporting the...
Customer Success Manager (CSM) to join our growing team at TRACT. The CSM will play a key role in ensuring our customers achieve their desired outcomes and continuously derive value from our platform. While onboarding is managed by a dedicated technical...
Supports the company’s service and relationship strategy, driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience. • Services customers to obtain and grow share of the account. • Executes and supports the company’s...
ensuring customer satisfaction by providing timely and accurate information. - Maintain up-to-date knowledge of the company's services and procedures to guide customers effectively. - Document customer interactions accurately in the customerrelationship...
Scopri le nuove offerte di lavoro prima degli altri!
Iscriviti ora e ricevi le ultime offerte di lavoro per: Customer Relationship Manager a Genova
Servizio gratuito. Potrai disattivare il servizio in qualunque momento
Ricevi le offerte via email!
Ricevi notifiche via email con le ultime offerte di lavoro per: Customer Relationship Manager a Genova
oppure
Servizio gratuito. Potrai disattivare il servizio in qualunque momento
Cerchi un lavoro migliore?Iscriviti per proseguire
Customer Relationship Manager a Genova
Ricevi gratis e in esclusiva le nuove offerte di lavoro!
oppure
670.169 persone stanno già ricevendo le nuove offerte!
Ricevi più offerte!
Inserisci gli altri lavori che ti interessano
Cosa
Dove
Controlla la tua email!
Per cominciare a ricevere le offerte di lavoro clicca subito sul link nell'email che ti abbiamo inviato all'indirizzo:
Se non trovi l'email, controlla la casella spam/posta indesiderata Aggiungi l'indirizzo jobemail@jobbydoo.it all'elenco dei tuoi contatti per avere la certezza di ricevere tutte le offerte
Email già registrata
Abbiamo inviato una email a
Clicca su una delle offerte contenute nella email per riattivare il servizio e aggiornare le tue preferenze