Operations è quello di fornire il supporto più puntuale, efficiente e qualitativo possibile ai nostri clienti e nel farlo tu sarai guidato e reso sempre più partecipe delle diverse fasi del nostro processo di Customer onboarding e Customer Support...
integrated planning.
2. Customer Acquisition Process.
6. In line with Service Operations Manager directions, report to Line of Business Owner services evolution proposals based on direct delivery experience and mission lessons learned.
7. As part of the...
degli appuntamenti e delle urgenze
• Supervisione della qualità degli interventi e raccolta di feedback
2. Coordinamento del Personale
• Supervisione e gestione del team di customer care (turni, assegnazione compiti, formazione)
• Coordinazione del personale...
to the Customer Rep Solution teams about the Standard Operations Procedures.
6. Be able to perform team leader activities, such as: monitor team KPI´s, quality performance, run reports, develop improvement action plans and handle escalated cases.
7. ..
nella produzione e nella qualità, sia interna che esterna (customer related)Gestione dello sviluppo di prodotto e i relativi miglioramenti basati sulle caratteristiche richieste dal cliente o la Ricerca e Sviluppo internaRedazione di documentazione tecnica...
industry trends, market conditions and competitor activities to identify opportunities and mitigate risks
• resolves customer complaints and other issues that may interfere with efficient sales operations
• is the main contact with customers for technical...
For each mission, you will coordinate part of the D-Orbit engineering team in the onboarding process of customer payloads, including customizations and ad-hoc compatibility verification of mechanical, data, power and communications interfaces.
You will...
comprise:
• 114 rooms
• 1 restaurant
• car park
Overview of duties
Functions as the primary strategic business leader with overall responsibility of operations of the Hotel to achieve customer (guests, employees, corporate and owner) satisfaction...
excellent training, leadership development and recognition skills with both supervisors and crew members, and always maintains a strong floor presence, ensuring team members deliver exceptional customer service to guests through flawless and consistent...
working è centrale nel nostro successo, mentre la customer orientation ci spinge a soddisfare al meglio le aspettative dei clienti sia interni che esterni. Promuoviamo una cultura dell'ownership e della responsabilità personale (accountability), supportata...
subcontractors daily operations planning and coordination.
• Manage demand planning of HW and materials in alignment with roll-out plan.
• Follow up on ordering process (Customer Service Order/ Subcon Purchase Order/ TI materials)
• Responsible that rollout scope...
direttamente all’ Head of Operations e funzionalmente al Group Quality Director . In un contesto di forte crescita e alte aspettative di performance, la figura avrà le seguenti principali responsabilità:
Responsabilità:
• Sviluppare e implementare...
and procedures for Food Safety Management.
• Continuously monitor and interpret global food safety and quality regulations and ensure that the Region’s operations implement accordingly.
• Define the criteria for carrying out the food safety risk analysis...
direttamente all’Head of Operations e funzionalmente al Group Quality Director. In un contesto di forte crescita e alte aspettative di performance, la figura avrà le seguenti principali responsabilità:
Responsabilità:
• Sviluppare e implementare una strategia...
con il sistema CRM (Customer Relationship Management) che ti permetterà di avere sotto controllo il lavoro svolto e di essere più efficace nell’organizzazione delle tue attività
Gestire il processo after sales fino alla raccolta dei dati tecnici funzionali...