a-Service (SaaS), fornendo programmi di formazione scalabili e accessibili.
Per la nostra sede di Roma, stiamo cercando un/a:
Customer Success Manager appartenente alle categorie protette Legge 68/99
Ruolo:
La figura, a diretto riporto del responsabile...
We are hiring a full-time Customer Success Manager to join our team, based in our office in Rome. This role is pivotal in ensuring client satisfaction and success with our products/services. As a Customer Success Manager, you will collaborate...
Customer Success Management Cat. Protette Legge 68/99Cyber Guru, con oltre 1.000.000 di utenti attivi nelle sue piattaforme, è il fornitore leader di Cyber Security Awareness Training nell'Europa meridionale. La nostra missione è quella di dotare...
Customer Success Manager - ERM - South EMEA
Customer Success | Full Time | Job Id: 22618 Experienced
Check Point Infinity External Risk Management, otherwise known as Cyberint, continuously reduces external cyber risk by managing and mitigating an...
a-Service (SaaS), fornendo programmi di formazione scalabili e accessibili.
Per la nostra sede di Roma, stiamo cercando un/a:
Customer Success Manager appartenente alle categorie protette Legge 68/99
Ruolo:
La figura, a diretto riporto del responsabile...
Unlock your potential as an Associate ManagerCustomer Service at Stryker!
Are you ready to make an impact?
Do you have a passion for managing teams and projects? Do you have an aptitude for solving complex problems and creating process...
e mantenere relazioni positive con i clienti.
• Supportare il Customer Service Task Force Team quando necessario.
• Verificare e risolvere problemi all'interno degli extranet delle OTA.
• Aiutare nell’onboarding dei nuovi clienti sul nostro Channel Manager...
operational managers (remotely/on site) for our product usage
You identify possible “stumbling blocks” in the onboarding project and eliminate them in coordination with customers and your colleagues from other areas
You are in charge of upgrading our...
The Bridge S.p.A.Store Manager - NEW OPENING / Roma TerminiSalary: **Negotiable**Reports to: Retail ManagerGeneral RoleThe Store Manager of new opening in Roma Termini is in charge of all the aspects of the boutique, in line with the commercial...
positive con i clienti.
• Supportare il Customer Service Task Force Team quando necessario.
• Verificare e risolvere problemi all'interno degli extranet delle OTA.
• Aiutare nell’onboarding dei nuovi clienti sul nostro Channel Manager.
• Supportare il team...
The Bridge S.P.A.
Store Manager - NEW OPENING / Roma Termini
Salary: **Negotiable**
Reports to: Retail Manager
General Role
The Store Manager of new opening in Roma Termini is in charge of all the aspects of the boutique, in line with the...
Supportare il Customer Service Task Force Team quando necessario.- Verificare e risolvere problemi all'interno degli extranet delle OTA.- Aiutare nell’onboarding dei nuovi clienti sul nostro Channel Manager.- Supportare il team di Accounting Manager...
Position Summary
Assist the Beverage Manager to oversee the entire shipboard beverage operation. Directs the bar function and associated activities throughout the vessel by performing the duties described below either personally or through...
GENERAL ROLE The In Store Customer Experience Specialist is in charge in developing and delivering the most memorable journey for clients, embodying the Brand values to provide heartfelt and bespoke attention to customers. MAIN RESPONSABILITIES...
Business Analyst / Project Manager con almeno 5 anni di esperienza nella gestione ed evoluzione delle piattaforme Corporate ERP a supporto dei processi di SD e di customer accounting.
Per questo ruolo sono richieste:
Eccellenti capacità analitiche...