qualificati.
Per importante azienda leader nel settore Food&Beverage seleziona un
CUSTOMEREXPERIENCEMANAGER
Si offre: inserimento diretto in azienda con contratto a tempo indeterminato. RAL commisurata in base all’esperienza (range 38.000€ / 40.000...
CustomerExperienceManager role will be part of a newly formed team within Nutanix focused on enhancing customer relationships and driving satisfaction in Italy. The position could be based anywhere in Italy and it fosters a collaborative and empowering...
qualificati.
Per importante azienda leader nel settore Food&Beverage seleziona un
CUSTOMEREXPERIENCEMANAGER
Si offre: inserimento diretto in azienda con contratto a tempo indeterminato. RAL commisurata in base all’esperienza (range 38.000€ / 40.000...
i servizi e ottimizzare l’esperienza cliente.
Requisiti:
• Esperienza di almeno 3 anni in ruoli di Customer Success, Sales Support o Account Manager.
• Esperienza nella gestione di piattaforme e-commerce e conoscenza di strumenti digitali per la vendita...
qualificati.
Per importante azienda leader nel settore Food&Beverage seleziona un
CUSTOMEREXPERIENCEMANAGER
Si offre :
inserimento diretto in azienda con contratto a tempo indeterminato. RAL commisurata in base all’esperienza (range 38.000€ / 40.000...
San Marco Group è alla ricerca di una persona con un percorso di studi in ambito ingegneristico, la quale inserita all’interno della struttura del Customer Care Italia e riportando al Customer Care manager di Brand supporterà l'ufficio...
qualificati.
Per importante azienda leader nel settore Food&Beverage seleziona un
CUSTOMEREXPERIENCEMANAGER
Si offre: inserimento diretto in azienda con contratto a tempo indeterminato. RAL commisurata in base all’esperienza (range 38.000€ / 40.000...
and protective devices.
We are looking for our future Quality and CustomerExperienceManager to be based in Blieskastel (Saarbrücken, Germany) or Porcia (Pordenone, Italy) on a permanent contract, reporting directly to the Quality Development Senior Director...
across Europe, the company is committed to reshaping financial management for businesses, offering accessible and efficient tools.
RECRUITMENT CONTEXT:
Due to rapid growth and an expanding customer base, our client is seeking a Customer Success Manager...
Ti piacerebbe far parte della multinazionale di sicurezza numero 1 in Europa?
Siamo alla ricerca di un/una CustomerExperienceManager (CEM) da inserire nel nostro HQ di Roma.
Entrare in Verisure significa avere la possibilità di lavorare...
improve patient lives with diagnostic tools that address the world’s biggest health challenges.
Job Summary:
We are seeking a dynamic and experiencedCustomer Technical Support & Dispatch Manager UK & Italy to lead our Help Line & Dispatching support...
qualificati.
Per importante azienda leader nel settore Food&Beverage seleziona un
CUSTOMEREXPERIENCEMANAGER
Si offre: inserimento diretto in azienda con contratto a tempo indeterminato. RAL commisurata in base all’esperienza (38/40K).
Benefits: tickets...
generating tools.
Position summary
We’re looking for a motivated and analytical Customer Success Manager (CSM) to join our growing team. You’ll be the key point of contact for a portfolio of customers focused on specific product categories. Your mission...
CustomerExperienceManager role will be part of a newly formed team within Nutanix focused on enhancing customer relationships and driving satisfaction in Italy. The position could be based anywhere in Italy and it fosters a collaborative and empowering...
Required
• At least 5 years of relevant experience as a Store Manager in a ready-to-wear retail brand, premium or luxury level;
• experience in all aspects of store management and exceptional customer-oriented interactions, with the aim of creating...