Business Development Manager – Chief of Staff
For our client, a multinational leader in FMCG, we are participating in the strengthening of Chief of Staff structure, with the search for a Business Development Manager. Reporting directly to the...
Business Development Manager – Chief of Staff
For our client, a multinational leader in FMCG , we are participating in the strengthening of Chief of Staff structure, with the search for a Business Development Manager. Reporting directly to the...
ti contatterà per presentarti la tua azienda ideale. Sarà un colpo di fulmine?
L’opportunità
• Posizione: Technical Project Manager – Pharma/Biotech
• Seniority: 3-5 anni di esperienza
• Dove: Lombardia (aziende operanti in ambito produzione farmaceutica...
delle specifiche tecniche e funzionali definite.
Le principali attività:
• Progettazione e sviluppo dei software applicativi
• Gestione della relazione con altri membri del team di sviluppo
• Collaborazione con il Project Manager per la definizione dello Stato...
OTC22' OTC50)' ensuring compliance with company policies and standards. Working for Coty means constant opportunities and change. You will be managing a lot of things at the same time' but this is also what makes it exciting!
Key success measures for the...
Cornerstone International è una delle più importanti Società di Consulenza Aziendale Italiane, composta da professionisti di profonda e riconosciuta esperienza nei processi aziendali, di sviluppo organizzativo e di change management.
Appartiene al network...
agli obiettivi di business, con un focus sul miglioramento dell'efficacia organizzativa, della gestione dei talenti, dello sviluppo della cultura aziendale e il supporto a a manager e dipendenti per favorire un ambiente di lavoro positivo e produttivo.
MANSIONI...
continuous learning and embraces change. So' whether you're a software engineer' marketing manager' customer care pro' or product specialist' you belong here' where you will have the opportunity to grow and develop your career.
Check out what it's like to be...