responsible experience as an Assistant Lodging Manager in a military or commercial hotel. The responsibility must have included the daily hotel operations encompassing economic soundness of program operations, accounting and supply procedures, facility...
Entra a far parte della nostra squadra come Sales Assistant!
I/le Sales Assistant sono fondamentali per il successo dei nostri stores: accoglie e guida i nostri clienti nella loro esperienza d’acquisto, tramettendo valori aziendali, passione...
HR Admin Specialist
Purpose of the job
The HR Admin Specialist is responsible for providing comprehensive administrative support to the Human Resources department, ensuring the efficient operation of HR processes. This role involves assisting with...
del lavoro Cosa offriamo Una posizione di Sales Assistant' 15h - Temporale. Quotidianamente in Maje accoglierai i nostri clienti' offrirai loro un'esperienza personalizzata ed emotiva' svilupperai la fidelizzazione dei clienti' migliorerai il portafoglio...
ensuring the efficient operation of HR processes. This role involves assisting with recruitment, employee records management, benefits administration, and HR compliance tasks. The HR Admin Specialist also acts as a point of contact for employee inquiries...
Una societ di consulenza nella ricerca e selezione del personale in Belgio, è alla ricerca di Assistant Store Manager Le risorse dovranno: • Supportare lo Store Manager (Direttore) nella gestione delle sue attivit , prendendosi carico della parte...
PURPOSE OF THE JOB The Production Technician &, Quality Control Intern will support all the activities of the division' collaborating and assisting the senior colleagues on the manufacturing management and product quality control for the Guess...
support to our Italian-speaking passengers' assisting them with inquiries' flight bookings' and travel-related issues' all from the comfort of your home. Your effective communication skills and dedication to customer satisfaction will be critical...
support to our Italian-speaking customers' assisting them with flight inquiries' bookings' and any travel-related concerns. Your excellent communication skills and commitment to customer satisfaction will play a significant role in ensuring that our...
Italian-speaking clients' addressing their inquiries and assisting them with financial products and services. Your strong communication skills and understanding of the financial industry will help ensure customer satisfaction and build lasting...
like: - The ability to communicate effectively in both written and verbal forms in Italian and in English. - Previous experience in customer-facing IT support (assisting with configuring / troubleshooting of software &, hardware) - Strong...
bakeca.it -
Lavoro Assistant Manager a Trieste – Offerte simili:
Scopri le nuove offerte di lavoro prima degli altri!
Iscriviti ora e ricevi le ultime offerte di lavoro per: Assistant Manager in Provincia di Trieste
Servizio gratuito. Potrai disattivare il servizio in qualunque momento
Ricevi le offerte via email!
Ricevi notifiche via email con le ultime offerte di lavoro per: Assistant Manager in Provincia di Trieste
oppure
Servizio gratuito. Potrai disattivare il servizio in qualunque momento
Cerchi un lavoro migliore?Iscriviti per proseguire
Assistant Manager in Provincia di Trieste
Ricevi gratis e in esclusiva le nuove offerte di lavoro!
oppure
664.978 persone stanno già ricevendo le nuove offerte!
Ricevi più offerte!
Inserisci gli altri lavori che ti interessano
Cosa
Dove
Controlla la tua email!
Per cominciare a ricevere le offerte di lavoro clicca subito sul link nell'email che ti abbiamo inviato all'indirizzo:
Se non trovi l'email, controlla la casella spam/posta indesiderata Aggiungi l'indirizzo jobemail@jobbydoo.it all'elenco dei tuoi contatti per avere la certezza di ricevere tutte le offerte
Email già registrata
Abbiamo inviato una email a
Clicca su una delle offerte contenute nella email per riattivare il servizio e aggiornare le tue preferenze