Planning Analyst is responsible for select elements of financial planning, reporting and analysis for a $400M Value Center (division) of ITT Corporation (Connectors) headquartered in CA. This position will be the key business partner to the Financial...
a Demand Planning Hub Analyst, based in Alba (Italy), who will report to the Area Europe Demand Planning HUB Manager.
The Area Demand Planning Hub organization will be crucial for the company's success, a robust demand planning process will enhance the...
iniziative commerciali orientate al miglioramento dei risultati.
• Analizzerai i KPI di performance dei negozi e redige i relativi report di sintesi.
• Supporterai il Retail Manager nella definizione delle migliori strategie promozionali, collaborando...
di trasporto per migliorare costi e performance.
• Risoluzione di eventuali problematiche logistiche e gestione delle non conformità.
• Creazione e aggiornamento di report dettagliati su performance di trasporto, KPI e costi.
• Supporto nello sviluppo...
al miglioramento dei risultati.
• Analizzerai i KPI di performance dei negozi e redige i relativi report di sintesi.
• Supporterai il Retail Manager nella definizione delle migliori strategie promozionali, collaborando con il team Merchandising.
• Monitorerai...
collaborando con il team CRM, definendo e proponendo iniziative commerciali orientate al miglioramento dei risultati.
• Analizzerai i KPI di performance dei negozi e redigerai i relativi report di sintesi.
• Supporterai il Retail Manager nella definizione...
and Planned Maintenance (PM). You will be responsible for training and engaging staff, supporting data collection and analysis of equipment failures, facilitating meetings, managing participation, and implementing increasingly advanced and specialized planned...
collaborando con il team CRM, definendo e proponendo iniziative commerciali orientate al miglioramento dei risultati.
3. Analizzerai i KPI di performance dei negozi e redige i relativi report di sintesi.
4. Supporterai il Retail Manager nella definizione...
projects, ensuring their timely execution and the delivery of reliable results. Effective and structured reporting will be essential, keeping senior management and key stakeholders (DTCs, HCo, OI) informed on project progress and key findings.
Additionally...
Science or related field
• 4+ years of software development engineering
• Understanding of Software Development Life Cycle (SDLC) principles
• Strong knowledge of CS fundamentals including data structures, algorithm design and complexity analysis...